CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, September 22, 2009

awak....

awak...
mula-mula saya jejak kaki kat sini
tak pernah saya impi,
temui gadis yang bisa menggugat hati....

awak...
pertama kali bertentang mata
saya terasa macam dipanah cinta
berdebar-debar je saya rasa...
angau ke saya...

awak,
selalu saya nampak awak lalu depan saya
nak saya tegur terasa malu,
jadi saya tengok je awak lalu
walau dalam hati tarasa nak jerit bertalu-talu

awak,
bila nak makan,
awak duduk selang dua tiga meja je
kan best kalau kita semeja...
indah je terasa

awak,
awak tak tau semua yang saya rasa...
sebab saya terasa getar nak bersuara,
terasa malu nak bertanya,
terasa gigil nak bersua...

tapi awak...
kalau awak rasa apa saya rasa,
saya pasti awak insan paling bahagia...
akan saya hargai awak selamanya...
sebab hanya awak yang bisa menggetarkan jiwa......
saya cinta awak....

[dari hati dia untuk dia....]

0 orang mendoakan:

Duit Poket