CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, September 29, 2009

bila aku ingin bersuara 1

kenapa ya...dalam hidup nie...
cinta yang tulus...suci dan penuh dengan keikhlasan
cinta yang paling susah nak di cari...

aku tingin sesgt nak jd mcm mama dan ayah...
happy jer...
ala gado sket2 tue biasa la kan...

hurm...
kawen ke aku nanti ek...
eh...mukan gatal ek..cuma tertanya-tanya...
cinta memang aku miliki..
menyintai pun aku dah buat...
cuma aku tak pasti layak ke aku dicintai..
ada ke pencinta yang seperti aku impikan..
memang x sume manusia sempurna..
tapi....tidak2 ada la skit mcm ayah...

kadang2 aku sunyi sgt..
kawan2 mmg dah x der...
jauh2 sumer...
ada cinta...bz sgt...
smpi aku terpk penting ke aku dlm hidup die...

tapi x perlah...
sampai masa...
ada jodoh ada lah...
ayah sabar ek...
kakak tau ayah x sabar nak cucu...
tp kakak nak capai cita-cita kakak...

to me my self...
ko kene usaha...ko kene berjaya gak!
jgn hirau kata org...dan jangan pandang ke belakang lagi...
tngglkan sume kenangan lalu dan buka buku baru!

0 orang mendoakan:

Duit Poket