CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Friday, September 25, 2009

gadis vs betina

aku benci betol ngan gf ex aku skunk
dr awal diorg kapel smpai r skunk
dok ganggu hidup aku
punca?
ex aku tue duk kejar aku lagi
cam cibai kan?
aku dah ada bf r!
x nak aku layan laki yang perangai cam lalang tu
x der pendirian

betina tue kata
aku nie macam-macam
aku sabar
sebab aku x nak gaduh2
tapi lelama die makin menjadi-jadi
cakap macam-macam kat aku

betina sial tue
kalau die tau bf die tue macam mana
aku rasa mesti die rejek terus
tapi aku tak sekejam tu nak wat cam tu

masih ada rasa sabar
tp yang aku hilang sabar
die ingat aku tergila-gilakan jantan babi tu!
wtf!
aku taknak r wei!
g mampos r korunk berdua!

hidup korunk menyusahkan aku!
huru harakan hidup aku!

jangan sampai aku nampak muka korunk!
kalau tak itu jam aku hentak!!!!

0 orang mendoakan:

Duit Poket