CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Thursday, October 1, 2009

hari terakhir

esok hari terakhir aku kat sekolah nie...
sedih gak rasa...
dkt setahun masa aku kat sini...
2 cikgu dah aku ganti....

dulu mama suh amik perguruan degil...
suh mintak maktab x nak...
nyesal...nyesal...

kat sini aku letak gambar
anak2 murind aku yang semuanya
sporting + manja + nakal + cute2 belaka



~nie kelas 4 Anggerik...kelas nie aku ajar Mathematics... ;] ~




~nie kelas 6 Kemboja..kelas nie aku ajar Muzik ~

setelah bersusah payah aku nak atur bebudak nie... nie jer le hasil yang dapat.
bising + huru hara + kapal nak karam

eh...ader satu g...nie student peberet aku...lelagi yang pengawas tue...




p/s : berdiri hujung kanan sekali 

memintak bila aku jadi cikgu nanti...
hari2 aku ngadap student cm die...
kenapa???
sebab die HENSEM~

hahahaha!
amirul namo marah k..
teacher gurau!

4 orang mendoakan:

hablur putih said...

hahahaa. /me pun suka gak budak handsome, btw, budak nama amirul memang handsome, akmal pun sama.hahahaaa;P

Mellyana Sara said...

akmal ek?
saper akmal tue?

Anonymous said...

kami rindu kat cikgu ........4a

Mellyana Sara said...

cikgu pun rindu sume student2 cikgu...

senang2 dtg la umah...

:(

Duit Poket