CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Wednesday, October 21, 2009

HURT [malay version] ~it was painfull me inside...here...~

ianya sama sahaja seperti semalam
apabila saya pandang wajah mama
mama beritahu betapa bangganya mama
tapi...saya tidak hiraukan
kalaulah saya tau siapa saya hari ini...
Ooh, ooh

saya ingin memeluk papa
saya ingin membawa kesakitan ini pergi
terima kasih atas semua mama lakukan
maafkan segala kesalahan saya
tiada apa dapat saya lakukan
untuk mendengar suara mama sekali lagi
kadang kala saya ingin menghubungi mama
tapi saya tau..mama tak akan ada...

Oh, maafkan saya menyalahkan mama
di atas segala yang saya lakukan
dan saya sakiti diri saya dengan menyakiti mama

kadang kala saya rasa terlalu kecewa
tapi saya tidak mengakuinya
kadang kala saya rasa ingin lari
sebab mama orang yang paling saya rindui
dan ia menyakitkan untuk mengucapkan selamat tinggal
dan bila ianya tiba...

boleh tak mama beritahu yang saya salah?
boleh tak mama bantu untuk memahami?
mama memadang rendah pada saya?
mama bangga dengan saya?

tiada apa dapat saya lakukan
untuk mendapatkan sekali lagi peluang
untuk memandang kedalam matamu
dan mama...memandangnya kembali...

Oh, maafkan saya menyalahkan mama
di atas segala yang saya lakukan
dan saya sakiti diri saya dengan menyakiti mama

jika saya ada satu hari lagi
saya akan beritahu betapa saya rindukan mama
sejak mama pergi
ianya seperti amat bahaya
ia seperti tiada jalan
untuk cuba dan kembali pada masa lalu

Oh, maafkan saya menyalahkan mama
di atas segala yang saya lakukan
dan saya sakiti diri saya
dengan menyakiti mama

[mama...i love u so much...im sorry for not being ur greates daughter...i learn to be...i had learn it...but i cant...i just can be who i am and i cannot be who u want me to be..i wish...u could accept the way i am...even im not the best for u...im sorry for hurting u...im feel so regret but im egois...too egois...the things that i can do....only said that im sorry mama...]

0 orang mendoakan:

Duit Poket