CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Sunday, October 18, 2009

sedetik rasa itu

aku rasa kosong...kosong sangat
susah sangat ke nak bagi
sikit perhatian pada orang yang kita sayang
sibuk sangat ke sampaikan
hari jadi kekasih sendiri boleh lupa
fikir tak apa dia rasa?
takkan? sebab tu tak ingat!

bukan nak minta intan berlian
wang emas berjuta pun
sekadar sebaris ucapan tanda
yang dia ingat dan cukup
buat aku rasa bahagia...

aku bukan gadis materialistik
aku biasa biasa je
tak pernah lagi aku mintak
dibelikan apa dari dia...
belum pernah!!!
tapi..kalau sampai perhatian dia
harus ku beli....nak buat apa

kau abaikan aku
kau tak layan aku
kau tak peduli aku
perasaan aku! hati aku!
semua kau campak tepi!
macam sampah!!!!

kau ingat aku apa...
boneka? anak patung?
yang keras tak bernyawa?
yang kaku tak berjiwa?

tak apa....hukum karma tak pernah lupa janjinya
sekali kau lakukan begitu
begitu juga yang kau terima nanti!

sumpahan ku hanya satu...
KEBAHAGIAAN TAK AKAN MELINGKARI HIDUP MU LAGI!

0 orang mendoakan:

Duit Poket