CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Saturday, November 21, 2009

3 Words

Si-Gadis-Rabun : Betul kamu cintakan saya?
Si-Halusinasi : Of course I do.
Si-Gadis-Rabun: Saya nak dengar kamu nyatakannya.
Si-Halusinasi: Saya tak perlu nyatakannya.
Si-Gadis-Rabun: Kenapa tidak?
Si-Halusinasi : Sebab....
Si-Gadis-Rabun : Saya hanya nak kamu nyatakannya melalui 3 perkataan sahaja.
Si-Halusinasi : Saya tak boleh...
Si-Gadis-Rabun mula menangis perlahan dan berkata : Maknanya..kamu tak cintakan saya...

Mereka berdua berjalan bersama dalam suasana yang senyap sepi hinggalah tiba di rumah Si-Gadis-Rabun

Si-Gadis-Rabun: Kenapa?
Si-Halusinasi : Betul kamu nak tau?
Si-Gadis-Rabun: Ya...

Si-Halusinasi mendakap Si-Gadis-Rabun erat, mencium lembut di dahi si gadis lalu berbisik perlahan...


"Sebab..3 perkataan itu tidak cukup untuk menyatakannya,sayang...."


0 orang mendoakan:

Duit Poket