CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Sunday, November 15, 2009

apa artinya cinta

kebelakangan ni...ramai sangat yang bertanya

APA ITU CINTA

lelah aku nak jawab
aku sendiri pun keliru nak jawab
sendiri masih tak ada cinta dalam hati
hahaha~!

tapi....
ayah ada kata dulu
cinta ini macam sehelai KERTAS
berjenis-jenis kertas yang kita boleh jumpa
pelbagai warna dan saiz
bezanya cuma pada kualiti

Kertas....
kita dapat sehelai kertas yang baru
kita jaga elok...nak conteng pun sayang
simpan dengan selamat
tapi...bila rasa kertas tue sepah je
sayang pun hilang
kertas digumpal....dipijak...dibuang...

malah ada yang buat ROKET
lipat-lipat....lalu dilepaskan...hilang tiada

orang selalu tanya aku

kenapa tak ada kekasih

ini kenyataan dari saya
  3 tahun perhubungan cinta seolah tiada erti pada sidia
lalu saya ditinggalkan...
ibarat sehelai kertas.....
buang jauh dari hidup dia
dan kini...saya sendirian...melalui hari-hari sepi
yang dia tinggalkan untuk saya
sedangkan dia berbahagia bersama TUNANG tersayang
sakit di hati saya dah lama hilang
yang tinggal parut yang berdarah sampai sekarang
saya tidak berdendam...mungkin saya bukan GADIS yang terbaik buatnya
cuma terkilan....
dalam hati saya kini....rasa cinta itu sememangnya masih ada
tapi...akan saya serahkan hanya pada yang mampu menyayangi saya
LEBIH DARI SAYA SAYANGKAN DIA...

kenapa????
x wujudkah manusia macam tu???
kata kamu...kata saya masih ada...
kalau kamu tak suka...berhenti membaca!

manusia yang pernah dilukai hatinya
bakal mengerti hati yang pernah dilukai
manusia yang pernah lalui kesakitan bercinta
akan fahami hati seperti ini
cuma saya harus menunggu...menanti....

sampai bila????
sampai saya temui cinta sejati saya....

hei,cinta sejati itu wujud!
kisah cinta taj mahal...itu bukti terunggul!
tidak dapat miliki cinta shah jehan...
miliki kasih sayangnya memadai...

saya akan terus menanti...
hingga detik terakhir itu tiba....

[lelaki halusinasi kini mulai mengerti | minta dinanti hingga satu hari nanti | moga aku kuat untuk terus berdiri...disini dan menanti... ]



0 orang mendoakan:

Duit Poket