CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Monday, November 16, 2009

Cinta Agung Mama - Ayah [yang ke23]

tanggal 16 NOVEMBER 1986
mama dan ayah dinikahkan
dan hari ni
16 NOVEMBER 2009
sudah 23 tahun mereka bersama
dan diceriakan oleh
putera puteri comel mereka
lia,ariff dan afiff
atau dikenali sebagai
kakak,abang dan adik

siang tadi aku bawak family pegi sungei wang
kebetulan memang aku nak ke sana
lagipun cekah rawang ni mana nak cari present best2
aku nak beli sesuatu yang buat mereka akan ingat aku selalu

dah la blacksheep in family kan
kekekeke
selalu create masalah je...
nak tau apa aku beli?

BUAT BONDA TERCINTA


snap terbaik yang aku leh dpt kan
sebentuk cincin untuk mama
takkan sama dengan selaut kasih sayang beliau kat aku
kesabaran die
ketabahan die
melayan kerenah anak gadis tunggal dia

BUAT AYAHANDA TERSAYANG



sebuah beg dompet
huhuhu
nie beliau pilih sendiri
sebab ayahanda saya sangat cerewet
cuma beliau tau apa beliau nak
saya pernah belikan perfume masa birthday dia
dia tak berkenan bau tue
tapi dia tetap pakai sampai habis

then tadi....bawak my parents celebrate kat NANDOS
sebab...
ayah ngidam nak makan NANDOS and my mum tak pernah pergi
ahahaha



and...dis is the bill...
u noe wut....
my SI-HERO-MUDA congrate me coz dis is my 1st time
banje makan besar family
ahahaha...
abang...next year ur turn oke....
im already done~!

THE TOTAL INCLUDING TIPSSSS

RM134.00

tapi saya bahagia sangat hari ini
sebab
SAYA DAH BAHAGIAKAN FAMILY SAYA
WALAU HANYA UNTUK SATU HARI
dan ianya 
AMAT BERMAKNA BAGI SAYA

[mama...ayah...kakak sayang kalian...thanks for the love u gave to me...really appreciate it...and impromise both of u...i will make u proud of me....] 

0 orang mendoakan:

Duit Poket