CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Friday, November 20, 2009

Soal - Jawab

Bekas kekasih saya - tunangan orang
Saya sedang mendengar alunan irama hati
Mungkin saya patut berhenti mengharap
Saya suka berkarya
Sahabat-sahabat sayasiapa yang fahami saya
Saya tak faham selagi tak jelas dan nyata
Saya kehilangancinta di hati
Ramai yang berkata – jangan mudah diperdaya
Cinta itu adalahanugerah [tolong hargainya]
Di suatu tempat, seseorang sedang cuba melukai hati saya lagi lagi dan lagi
Saya akan cubasebab saya ada seumur hidup untuk mencuba
Perkataan SELAMANYA membawa maksudtiada perakhiran
Telefon bimbit saya adalah telefon yang ayah saya 'pinjamkan' sampai bila-bila
Bila saya terjaga exam dah dekat ah!
Saya paling meluat orang yang kunun terbaek wok! [ hakikatnya...hampeh~! ]
Pesta/parti adalah tak bek...duk umah ngan family lagi seronok
Haiwan yang paling comel pernah saya temui tom and jerry [haiwan kan???]
Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialahdari lahir sampai sekarang...[saat kamu baca juga masih ia]
Hari iniit will be how it will be
Malam ini saya akan study!!
Esok pula saya akanstudy!!
Saya betul-betul inginkan hmmm....
Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi inibila rambut nie nak panjang...
Pusat membeli-belah atau arked permainan umah lagi best
Makanan Barat atau Jepun?mama masak lagi sedap
Bilik yang terang atau gelap?Bilik yg brdinding cermin….boley tgk bintank~ [copy dari dia...sebab saya suka]
Makanan segera adalah KFC
Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorangless communication [x der cakap ape]
Siapa yang anda ingin taghati seseorang



0 orang mendoakan:

Duit Poket