CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Thursday, November 26, 2009

Suarakan!!~

aku terfikir kenapa orang berblog?

"Yana,blog ko nie simple sangat la! ko masukkanlah ape2 sikit kasik meriah!"

well,kamu semua ni tau kenapa aku berblog????

"Yana,blog leh wat duit ah! ko try la!"

well...untuk pengetahuan semua,saya taknak terlibat dengan pendapatan dari internet.bukan BERLAGAK oke.cuma tak berminat je.

saya berblog kerna saya ingin menjadi blog saya tempat saya suarakan isi hati saya.ada apa dengan RULES kamu semua.....

hey,nak tau tak.saya amat BAHAGIA dengan cara saya sekarang! 

saya PENAT   dengan cakap orang....dengan bebelan orang.... yang sentiasa fikir mereka sempurna padahal TIDAK!!!!   

|BICARA DARI HATI ITU JUJUR| 

0 orang mendoakan:

Duit Poket