CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Wednesday, December 2, 2009

angel



masa umur aku masih kanak-kanak aku selalu impikan andainya aku miliki seseorang yang akan melindungi aku macam dalam kisah2 dongeng yang aku baca. seseorang yang aku panggil kakak.bukan aku tak pernah syukur dengan keadaan sekarang cuma kadang kala, ada hal yang kita tidak boleh luahkan pada seseorang selain seseorang yang rapat dengan kita.

bila remaja,ada yang ingin jadikan aku adik angkat.tapi,aku tolak.maaf.bukan aku sombong.tapi aku tak rasa keserasian di situ.aku cari yang memahami dan bukan yang mengambil kesempatan pada aku.aku tidak mahu itu.

kini,di saat usiaku mencecah ke angka 22,aku temui dia.ANGEL yang aku cari selama hari ni.mungkin ia sekadar di alam maya dan dalam dunia teknologi canggih namun aku bahagia dengan apa die buat pada aku.dia menjaga aku,menasihati aku,melindungi aku sedaya upaya yang dia ade.die satu-satu nye ANGEL yang aku dambakan selama ni.dan aku tidak perlu ANGEL lain...cukup die untuk kongsi rasa hati,untuk aku kongsi kegembiraan dalam diri...dia ANGEL ku...

untuk sis yang adik sayang... Penantian Ku

di waktu kecilku selalu ku melihat
mereka bermain bersama
bergurau bersama
berlari lari di taman dengan ria nya
apabila jatuh seorang dari mereka lalu menangis
yang seorang lagi meluru lalu memeluk erat
sambil mengesat air mata si jatuh itu
dia ANGELnya...



dan aku
memerhati dengan satu rasa aneh di hati
kenapa aku tiada seseorang seperti itu
kenapa aku tiada yang peluk seerat itu
persoalan itu berlegar dibenak fikiran ku


bila remaja
cemburu semakin meraja di jiwa
di kala teman lain bercerita tentang ANGEL mereka
aku hanya mampu memerhati
mendengar.ketawa atau melopong
mendengar kisah gembira mereka


sering ku tulis di dalam diari
kenapa aku tiada ANGEL
kenapa aku keseorangan sentiasa
ku tuliskan di dalam diari
hadirkan aku seorang pelindung
seorang penjaga yang akan menjaga ku
seperti mana die melindungi orang-orang kesayangannya


kini
tulisan diariku didengariNYA
lalu dikirimkan aku dia
ANGEL yang ku nantikan penuh sabar selam ini
syukur ku padaNya
atar kurnian yang tidak ternilai ini
akan ku pelihara hubungan ini sebaik mungkin
kerna aku takkan mungkin miliki
ANGEL sebaik dia...


sis...adik sayang sis sangat-sangat....


|Tuhanku,jangan kau rampas orang kesayanganku lagi|Tuhanku,lindungi dia sentiasa sebagaiamana Kau melindungi RasulMu dahulu|sesungguhnya,aku amat menyayangi dia|




0 orang mendoakan:

Duit Poket