CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Monday, December 28, 2009

Jangan Rampas Dia


 tiba-tiba rasa itu mengetuk pintu hatiku
rasa gundah rasa gusar rasa  bimbang 
dia akan meninggalin aku lagi
sama seperti yang sudah-sudah

bertahun aku hanya berdiri di hadapan
pintu yang sudah tertutup rapat
tidak pernah mencuba untuk menoleh
mengintai pintu-pintu yang lainnya
kaku keras di situ

kini aku punya dia
aku punyai cintanya
aku miliki sekeping hatinya
aku takluki jiwa raganya

tapi kegusaran ini semakin merintih
Tuhan jangan Kau rampas kebahagiaan ini lagi
jadikan dia untuk ku
hadirkan dia untuk temaniku
melewati hari-hari tua ku
sesungguhnya dia yang punyai kunci itu
jangan Kau rampas dia...

|kegusaran melewati segenap pelusuk hati ini|




0 orang mendoakan:

Duit Poket