CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Wednesday, April 28, 2010


terdengar bisikan di telinga

"mana kawan-kawan mu? mana teman-temanmu? kenapa kamu harus sendirian di sini? mana mereka? "

sepi~!

aku pingin sekali punya teman
yang bisa membahagiakan
menceriakan
berlari bersama menikmati dunia
bersama-sama mencari keredhaannya..
tapi bila ya saatnya
ku miliki teman serupa itu?.

sepi~!

dulu
aku punyai mereka
ramai tapi sampai saat mereka semua kabur
hilang tiada dan aku
kembali sendirian
kenapa ya?

sepi~!

sampai kapan ya aku bakalan begini?
sungguh aku sunyi?
tidak punya cinta aku tidak ralat
tapi jika tidak punya teman
aku pasti kecewa

sunyi~!

Tuhan...
kirimin aku seorang teman
yang baik hati.....

aku mengharap~!

0 orang mendoakan:

Duit Poket