CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, June 1, 2010

IMPIAN

*saya nak bulan madu di kota Paris sambil menikmati makan malam di atas bot keliling tasik*


*saya nak BMW 7 SERIES*


*saya nak sebuah keluarga yang bahagia dengan cahaya mata yang melengkapkan hidup saya*


*saya nak bawa keluarga saya ke tempat impian mereka*


*saya nak jadi EDITOR KARANGKRAF*


*saya nak rumah yang kalau orang lain masuk mereka dapat rasakan kebahagiaan di dalamnya*


*saya nak jadi isteri Mohd Daniel*


*saya nak mati sebagai seorang anak ,isteri, dan hamba Allah yang diredhai*


*saya nak tolong orang susah bila saya dah senang nanti*


*saya nak segulung ijazah*


*saya nak KEJAYAAN*


setiap manusia punyai impian kerana impian itu melengkapi hidup mereka.tapi seandainya impian mereka tidak tercapai jangan ditertawakan sebaliknya beri kata-kata perangsang agar impian mereka kembali bercahaya semula....

0 orang mendoakan:

Duit Poket