CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Friday, May 7, 2010

Pergi

kamu bakalan pergi bukan?
dan tinggalin aku di sini
bersendirian kembali
tidak punya teman
tidak punya kasih

kamu pasti akan lupain aku
sama seperti mereka
ya iya
3 bulan pertama pasti sahaja
kamu masih mampu mengingati
aku dan kesukaan ku
kemudian? 
lupa diganti cerita baru

=)

tak mengapa..
aku sudah bersedia seawal
dulu lagi
seawal usia perkenalan itu

doa ku agar kamu
bahagia selalu
sentiasa dilindungi Dia

tentang aku
tentang hatiku
ku putusin biar saja
waktu mengaturinnya
aku lelah aku penat sekali
barangkali tidak pernah wujud
semua untuk ku

=)

semoga kamu bahagia selalu ya! aku doakan agar kamu ketemu seorang gadis yang bisa menggoncang pintu hatimu hingga runtuh. :P agar kamu bisa tersenyum kembali seperti dulu. 

0 orang mendoakan:

Duit Poket