CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Thursday, May 27, 2010

siapa HUBBY saya?

ehem ehem~! setelah sekian lamanya saya suffering mencari cinta akhirnya saya bertemu CINTA yang saya idamkan...err~ ye saya taw perkataan suffering tue cam teruk je bunyi die...tapi itulah hakikat dia....nak taw kenapa? sebab semua LELAKI yang saya kenal tak pernah nak serius dengan saya...ada yang nak SOROK HUBUNGAN kami....ada yang kata SAYA KAWAN mereka~! hey~! saya bukan baru bercinta hari ni taw. lepas arwah pergi...ada 2 lelaki pernah diami hati saya....kalau setakat nak kata saya KAWAN saya rasa yang saya tak perlukan mereka....


oh~ berbalik tentang siapa HUBBY saya...dia seorang lelaki yang sempurna.cukup sempurna di mata saya,di hati saya, di jiwa saya. saya panggil die HUBBY~ tapi sebelum nie saya panggil die HANZ~ =)


dia tetiba je datang dalam hidup saya.tak perasan pun selama ni die ada.hahaha! kami mula rapat bebaru ni.semua nya bermula bila die mula panggil saya SAYANG dan saya panggil dia HUBBY~ opst~! masa tue kami CUMA KAWAN oke. tapi lama-lama rupanya die jatuh hati kat saya. *malu* saya ingat die memain.dan saya tolak cinta dia.....semalaman saya fikir pasal apa yang die beritahu saya malam tue.dan akhirnya...saya TERIMA DIA!


rupanya...dia seorang lelaki yang baik dan matang.WALAU KAMI SEBAYA.dan apa yang best...die COOL dan saya KALUT~ oh ho! saya memang memerlukan lelaki macam tue.dan dia TAK RAHSIAKAN HUBUNGAN KAMI DARI KAWAN-KAWAN DIA~!!! bahagia saya.saya tau die serius.dan die berulang kali mengingatkan saya jangan curang~ awas ya kalau ketahuan kamu curang! hee! no lah hubby! sayang setia dah nie... =)


saya harap cinta kami sampai bebila...walau saya di KL die dia SABAH...jarak bukan halangan bukan?


untuk HUBBY :


thanks ya sebab sudi nak jadi BF sayang.sayang bukan siapa-siapa jika dibandingkan dengan hubby.im nothing ja.tapi sayang hepi ngan hubby.bahagia ba sama kamu! hopefully cinta kita sampai bebila ya.u r my love boo~ only u!


with love,


your lovely baby =)

0 orang mendoakan:

Duit Poket