CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Saturday, July 3, 2010

Why


why~
why why why~

apa saya dah buat?

sakit awak tau tak?
sakit sangat
awak bagi saya harapan
awak anyam impian ngan saya
tapi ini awak buat kan

saya janji!

ini tangisan saya yang terakhir!








glitter-graphics.com

5 orang mendoakan:

semut lelabah said...

ermm.. banyak2 sabr..

ZACK ENTRY said...

tak perlu berjanji..kalau nak nangis, nangis jer..

Vanilla Popsicle said...

nangis jangan tak nangis. tapi jangan terlebih nangis :)

rammyd said...

huhuhu... entri mu menyentuh hati. macam senaseb je. T_T

Mellyana Sara said...

Hapiz : sabar la nie.tq ya. :)

zack : =)

VP : hukhuk~ x kot. :)

rammyd : ye ke? :) sama la nie eh.

Duit Poket