CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Friday, September 18, 2009

cinta dan cita-cita

dalam hidup ini....cinta dan cita-cita itu adalah sama
kita boleh bahgia dengannya
atau kita akan kehilangan ia...
manusia sering mengejar cita-cita hingga kadang kala
alpa dalam mecari cinta yang akhirnya mereka ketandusanan kasih sayang...
ada juga yang asyik mengejar cinta hinggal gagal dalam mencapai cita-cita..

namun bagi aku...
kedua-duanya amat penting dalam hidup ini..
aku perlukan cinta untuk memberi aku semangat..
dalam mengejar cita-cita ku..
bukan semua orang kisah perjalan hidup mereka sama...
manusia yang pernah gagal...
memerlukan sokongan dari seseorang yang mampu memberikan die sokongan...
tanpa pernah merasa jemu...
bukan manusia yang hanya memberikan kata-kata hina..
caci..maki yang hanya menjatuhkan semangat seseorang..

apapun..aku bahagia dengan cara aku..
persetankan kata orang...cakap-cakap orang..
aku tau apa yang aku buat...
aku tau apa yang aku kejarkan..
masa lampau memberikan aku 1001 pengajaran...

kepada yang pernah menghina aku...mencaci aku...terima kasih.aku banyak belajar dari kalian...namun tak pernah aku pata semangat hanya kerana kata-kata nista mu itu....

[berjalan lah sejauh mana yang anda mampu dan jangan pernah berpaling ke belakang....sebab di hadapan banyak yang baru menantikan kehadiran mu...yang ditinggalkan dibelakang hanya akan meratap dan menyesali akan perbuatannya!]

[amellya mysara]

0 orang mendoakan:

Duit Poket