CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Sunday, February 14, 2010

kekasih ku.....

kekasihku...
bahagia aku kerna mengenali mu
bahagia jua aku kerna menyelami hatimu
bahagia aku kerna mendiami sudut kecil itu

kekasihku...
hadirmu membawa kilauan cahaya cintamu
hadirmu menghapus debu-debu pasir cinta lalu ku
hadirmu mengisi sudut sepi hatiku

kekasihku...
cinta padamu tidak sehebat cinta Mumtaz pada Shah Jehan
cintaku padamu tidak segah cinta Hawa pada Adam
cintaku padamu tidak seperti cinta Zulaikha pada Yusof 
tapi
cintaku padamu seperti luasnya lautan
cintaku padamu seperti putihnya awan
cintaku padamu seperti terangnya cahaya bulan

kekasihku...
pintaku padamu hanya aku kau cinta
hanya aku di hatimu
hanya aku.....

|kekasihku......cuma kamu|

0 orang mendoakan:

Duit Poket