CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Sunday, March 28, 2010

Bintang 1

suram..kelam...gelita...
aku rindu dia lagi
amat merinduinya

dulu
sewaktu awal usiaku
diari hijau itu tempat aku mencoretkan
segala rasa yang terpendam
tentang dirinya...
cuma

sejak dia pergi tinggalkan aku sendirian di sini
diari hijau mula ku lupakan
tidak!
 bukan ingin ku buang diari itu
cuma aku tidak mampu mencoret lagi
setiap kali pena ku larikan
seperti hujan air mataku gugur
fitrie
hanya kau yang satu
kasih dan rindu ku milik mu
saban waktu hati ini merindui kasihmu 
kata-kata mesramu
belaian rindumu
hangatnya cintamu
namun semuanya berkubur bersama jasadmu
aku sendiri tak mampu menduga
sampai bila aku akan begini
tidak mampu lagi hati ini menerima cinta lain
berkali ku mencuba dan berkali jugak aku terluka
biar aku simpan cinta kita
dalam hati ini
aku lebih selesa hidup dalam kenangan cinta kita

memang ramai yang minta aku melupakanmu
katanya...

kau sudah tidak wujud lagi
mengapa harus teruskan menanti
mengertikah mereka
sakitnya ditinggalkan kekasih
dan saatnya kau pergi
aku tiada di sisi...
mereka tidak rasai apa aku rasai
kau yang pertama dan hingga kini kau tetap yang pertama
di hati...



0 orang mendoakan:

Duit Poket