CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Wednesday, March 31, 2010

bukan ku tak kisah


aku tahu aku pendiam
aku tak suka campur hal orang
aku selalu buat hal aku sendiri
aku tak peduli dengan hidup orang lain
walaupun hakikatnya orang tu
orang yang paling penting dalam hidup aku

tolonglah...
jangan menilai aku dengan penilaian macam tu
pernah kamu selami apa ada dalam hati aku
saban detik aku mendoakan keadaannya
aku rindu dia...rindu...dia ibarat 'angel' dalam hidup aku

aku menangis...aku meraung..semuanya sendirian
tak ada yang menemani...
kamu tau..aku sering dipersoal dengan pelbagai soalan
hanya kerana aku insan yang paling hampir dengannya
apa yang aku mampu jawab?
sepi

aku sering berdoa agar dia sedar
agar dia bisa bersama kita lagi
sebagai sebuah keluarga
tapi soalan mu tadi mengecilkan hatiku

tak mengapalah..
manusia tak lepas dari kesilapan
cuma satu aku pinta
jangan kerana hanya aku menyepikan diri
aku tidak tahu segala yang berlaku
naluri ke-6 aku kuat~

-terima kasih-



0 orang mendoakan:

Duit Poket