CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Wednesday, March 24, 2010

dia datang lagi

aku pejam mata
serapatnya
kenapa harus dia lagi...
sudah ku buang dia jauh jauh dari hatiku
kenapa harus dia kembali

tidak...
bukan aku membenci
apa lagi berdendam
ku cuma tidak ingin menangis lagi
cukup sekali hati ku kau hancuri
tolong...
jangan ulangi lagi kasih

saat ku mendambakan kasih mu
cinta mu berpaling
saat ku menangih janjimu
kau curangi aku sayang

pergilah...
ku relakan...
jangan pernah kembali lagi..
kerna hati ini sudah ku kunci
tidak mungkin ku buka lagi
biarin aku sendiri
kerna aku
tidak ingin bercinta lagi....

dalam renyai kasihmu..aku pasrah sayang...pergilah...ku titipkan doa kabahagiaan untukmu....

0 orang mendoakan:

Duit Poket