CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Saturday, June 26, 2010

4 FLAT


hari ni tak penat cam semalam sebab hari ni cuma 1 KELAS!
tapi tadi tah ape masalah cikgu Pengajian Am...dia ulang apa dia cakap 3 4 kali...
dan kali ke-4 baru betul...
dia tak sihat kot~ 
cikgu..jangan sakit sekarang.....saya doa cikgu sihat sampai bebila taw

hukhuk~

SAYA NAK 4 FLAT! 

apa yang 4 FLAT tue????


* pernah gagal tak?*

mell sentiasa gagal~ sampai kadang-kadang mell rasa mell nie GAGALIS....
apa tue GAGALIS???
next time mell cite...

urm...ini kali ke-2 mell amik STPM...last year amik tak memberansangkan....
oke la tapi mell tak dapat universiti awam...
so mell nekad amik lagi sekali..

dis time mell nak 4 FLAT untuk dis subject....

1# PENGAJIAN AM *malaysian law...grad...carta aliran...*

2# BAHASA MALAYSIA *karangan harus mantap*

3# EKONOMI *ini cita-cita saya*

4# PENGAJIAN PERNIAGAAN *manalah tau nanti jadi bisneswomen*


erm~ subjek 3 dan 4 mell x de masalah sebab cikgu mell sangat agresif...dia selalu kata..


"BELAJAR SAMPAI KAMU PAHAM DAN BOLEH AJAR ORANG BALIK"

=)

cuma subjek 1 dan 2...



FOKUS mell FOKUS!


*buat atas nie...insya allah...*



kejayaan tue tak datang bergolek kan....kadang-kadang perlukan pengorbanan dan air mata...

jadi....saya akan berusaha dengan bersungguh-sungguh...sebab saya dah janji dengan mama dan ayah...
dengan semua disekeliling saya...
dan dengan diri saya sendiri yang saya akan beroleh 



* =) *


walau pun orang kata STPM itu menakutkan~
heh!

SAYA TAK TAKUT OKE!!!!!

chaiyok mell!!!!

you can do it!


p/s : kengkawan sekalian...doakan saya ye....saya ada 5 bulan lagi sebelum hari peperiksaan...kalau ada tips
yang indah-indah, menyeronokkan...share la ye.. =)



6 orang mendoakan:

Nikmat & Kehidupan said...

gud luck.

D- doa
U- usaha
I- ikhtiar
T- tawakkal

:)

Mellyana Sara said...

thanks munirah. =)

Shiqa Nawar said...

gud luck dear..

impian Chenta BOOOlllleeYYY!!!
hehehe
peace!

@cik_ezati said...

gud luck ;)

nn said...

saya pun dulu STPM jugak. tapi tak amek BM. amek sejarah. insyaAllah this time around you'll get better result :)

GOOD LUCK!!

Mellyana Sara said...

thanks semua. =)

Duit Poket