CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Sunday, June 27, 2010

camellia

mood : sedih + kecewa 

camelia maafkanlah aku
karna ku tak bisa
temani tidurmu

camelia lupakanlah aku
jangan pernah lagi
kau temui aku

kau wanita terhebat
yang pernah singgah di hatiku
kau wanita yang tegar
aku mohon lupakanlah aku

sudahlah jangan menangis lagi
ku rasa cukup sampai di sini
mungkin di suatu saat nanti
kau temui cinta yang sejati

sudah cepat lupakanlah aku
jangan pernah ungkit masa lalu
ku takut kekasihku pun tahu
kau pernah menjadi simpananku

kenapa lagu nie? hmmm~ sebab lagu nie dekat di hati saya....kenapa eh...mesti berakhir macam nie...saya cuba pertahankan apa yang ada...hubungan ini...cinta ini....di hati saya...die terbaik selepas arwah...
maybe kekhilafan tu datang dari saya....



*saya doakan awak bahagia*

0 orang mendoakan:

Duit Poket