CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Friday, June 25, 2010

Nokia 1202


semalam kan..kan..kan...mell kan....beli fon baru! oyeah! finally mell dapat handphone baru and ianya dari mama! sonok tidak terhingga~ sampai nak tido pun cam tak leh.hee! teruja katakan~ 

kebetulan malam tadi mama pegi kedai sebab charger handphone dia adik mell rembat bawak g kuantan. so nak taknak dia kene beli baru la.pastu..........................mell cucuk jarum! hikhik! mell nye hand phone skunk model 5300 xpress music..masalahnye bateri die cepat habis...mell dah tukar bateri pun sama gak. so malam tadi mell try deal ngan mama. mell kata~

"ma...kalau ada handphone bawah RM100 kakak nak boleh????" sambil kedip2 mata wat muka kesian.

"tengoklah." mama jawab cam nak tak nak.

sampai kat kedai dari jauh mell dah nampak phone tue. terus g tanya kat mamat india tue *memintak bawah RM100*

"ma...tu tu! ada tu!"

"mana????"

"tu! adik...ini handphone berapa?" *pengharapan*

"RM88 saja.Sudah habis murah.Baru lagi tue"

"Ma...pleaseeeeee!!" kedip-kedip mata lagi.

"Pilihlah nak kaler ape"

Yeah!!! rasa nak lompat peluk mama gak~ ekceli mell tak kesah model ape...sebab 5300 tue dah leh sms col ngan mms ngan hubby.Itu sudah mencukupi! So nak tau model ape tak??? hee! comel je tau!

*ada FLASHLIGHT lagi!*

to mama : macih la beli kakak handphone nie! akan ku jaga sebaik mungkin! PROMISE *sambil wat peace* 

Mama...YOU ARE THE BEST! *angkat banner tetinggi*


4 orang mendoakan:

AiN Z said...

wahh besnye la ye, dapat hp baru..

impian cinta said...

hikhik! sonok tidak terhingga.thanks to mama! =)

SheY PuLL said...

Kite pun ade FON mcm niew juagk...:)

SheY PuLL said...

lagi senag nak campak2..:)

Duit Poket