CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Wednesday, June 23, 2010

Pengikut ke-50!


ehem ehem!

saya berasa berbesar hati hari ini dan sebab itu saya nak bagi award nie pada seseorang!

encik BADROOL, this is for you!

ekceli memang nak kasik award kat sesapa jadi follower ke-50 saya cuma saya tak berkesempatan nak buat...

dan sebab saya nampak naruto kat blog awak...saya rasa awak minat naruto kot...

so sila la terima award tak seberapa nie ya. =)

keep in touch ya frend!


*masih panas lagi~ baru kuar dari oven! =)*

2 orang mendoakan:

RedBoys said...

waaa... cantik gak awardnya... saya tak ada ke???

dah jumpa kotak komennya, rajin2lah lepas ni komen... ok

Mellyana Sara said...

hikhik! oke~! =) lepas nie ada award2 akan menyusul. :)

Duit Poket