CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, July 20, 2010

Awak Tipu Saya Lagi

awak
kenapa tipu saya lagi
saya ingat awak dah berubah
takkan cuba selingkuh lagi
tapi tadi saya jumpa mesej yang tak sepatutnya
kenapa buat macam ni...

awak
kalau awak rasa taknak saya lagi
cakap je dengan saya tak perlu bermain macam ni
saya penatlah awak...letih nak layan game2 macam ni lagi
saya bukan budak kecik yang baru nak belajar bercinta

saya kecewa sangat awak
sedih sangat
saya ingat awak betul cintakan saya
tapi belakang saya
awak cuba main kayu tiga lagi

*sigh*



*titisan air mata yang jatuh mengalir...tanpa aku menyedari...ku tempuh 
dengan rela hati.....*



5 orang mendoakan:

deatH_luVer said...

sabar yer..
susah nak cari lelaki yang jujur sekarang neh..
:)
doa banyak3.

kak long said...

suka dengar lagu2 siapit ni..best2
tapi konpius la..
dia org ni melayu islam ke?
kat tgn semasing ada tatoo la...

Camellia said...

DV : thanks dear.,

kak long : die nie...x sure la...tapi bdk spore kan? dgr2 dorg kata bkn islam~ yang islam rizal sorg je.hee!

니나 Nina Awis said...

sedeyh bangat baca ni....=(

Camellia said...

aloo...xmo sesedih...mell kasik coki2 eh. smile k. :))

Duit Poket