CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, July 27, 2010

Saya Rindu

saya rindu awak

saya rindu sangat-sangat
cik blog
bolehkan saya nak cerita kat sini

saya takde kakak
tak de adik perempuan
saya ada cik blog je

awak tau cik blog
saya tunggu dia
tapi dia senyap je
saya harap kan cik blog
dia tau saya rindu dia

urm

Hubby!!!! Sayang rindu!!!!! dengar tak?!

p/s: bila rindu emosi juga sukar untuk dikawal.maaf ye~ :(



7 orang mendoakan:

gnesop said...

harap2 cik blog mendengar luahan hati awak :)

LuVidA^^ said...

ololo..cian die...
xde kakak... sis kn ade

Mellyana Sara said...

sis~ =') pagi td sempat borak setengah jam on col..oke la..terubat skit~ hanz tu bz sgt la...urm...

.::WaNiE::. said...

rindu dia sangat byk jugak

eh eh silap blog

hahahahahha

salam kenal kekekek

Mellyana Sara said...

hikhik~ salam kenal. :)

Gayahspears said...

dia x dgr lah mell...x dgrlah.. pasang loudspeaker taw~lalalala huhu

Mellyana Sara said...

hahaha! sat g mell jerit tepi tinga die.hee!

Duit Poket