CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Thursday, July 8, 2010

Stalkers bertanya Aku menjawab


sayang?
cinta?

stalkers mana tah tanya tanya aku 
pasal cinta
pasal sayang
huh!
nak aku terang panjang berjela
shoutmix tak muat

dengar ni aku nak cakap skit


cinta itu kehidupan
dalam kehidupan itu juga ada cinta
apa kau tak punya keluarga?
tak ada sanak saudara?
lagi pula
cinta kan DIA juga kan namanya cinta?

kenapa perlu tanyakan aku
tentang cinta semua 
pendapat aku dengan manusia lain
itu beda!

takkan sama!

bagiku cinta itu indah
cinta itu nikmat
cinta itu juga anugerah

kalau sudah bercinta bertahun lamanya
bukan nama cinta lagi?
itu menjaga hati?
hei!

kalau nak menjaga hati
jangan bercinta!
cinta itu keikhlasan
cinta itu kesetiaan
cinta itu kejujuran

lagi satu
kalau dah mati juga masih ada rasa cinta
kehidupan selepas mati
diwaktu itu baru kamu tahu
siapa yang benar-benar sayangkan kamu

walau apa pun
cintai dia yang mencintai kita
dan 
cintailah DIA di atas sana
sebab cuma dia Maha Pencinta

=)


glitter-graphics.com

0 orang mendoakan:

Duit Poket