CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Friday, August 20, 2010

Bosan

ku conteng dinding tua

dengan kata nista
karna apa?
karna rasa yang seharusnya
lama dulu hilang hadir lagi
aku benci!

sudah aku bilang
jangan tunjuk fisik mu lagi
apalagi bayangan si hitam itu
aku benci tau
benci!

dulu diwaktu hati ini kata cinta
bibir ini lafaz rindu
kamu di mana?
di sisi wanita lain kan?
terus di saat kamu dikecewakan
aku yang kamu cari 
untuk apa?
melukakan lagi?

waktu kamu mencurang
waktu kamu mendua
waktu kamu mendusta
ada kamu fikir tentang hati aku
ada kamu fikir tentang rasa aku
ada?

tiada bukan?
aku tahu itu
nah!
sekarang saatnya kamu rasakan
apa yang aku rasa
sakit
derita
merana
air mata

aku bosan dengan bahasa indah mu
bosan!
tiada satu yang mampu aku percaya
walau berkali kamu bilang penyesalan tiada hingga
ada ku peduli?

hei
aku kini bahagia dengan dia
tak perlu kamu usaha sedaya lagi
aku tak hargai

pergi dan jangan pernah kembali
karna hati dan segala rasa ini
cuma buat dia

kamu?

sampah di hujung dunia!



p/s : susah orang tak paham bahasa ni~ kan?


Duit Poket