CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, August 3, 2010

kegadisan ku dipermainkan

malam tadi...
mell on9 ngan adik ex mell...
and dia bagitau sesuatu yang bebetul
wat mell terkilan,kecik hati,kecewa....


dia kata...


"Ada orang bagi tau abang akak pernah tido ngan lelaki lain."


saya tak tau nak cakap apa


saya rasa kosong...




my virginity diperkotak-katik kan~
kepada si pemfitnah....sebelum terlambat....
cari saya...jika tidak..saya takkan maafkan awak...
awak bermain dengan maruah saya...
saya tak kisah kehilangan dia...
walau saya cinta dia sangat...
tapi semua sebab awak..
sebab mulut awak..


saya takkan maafkan  awak selagi awak tak jumpa saya! 




~zero~


hubby...
sayang tak sangka hubby percayakan 
orang tu lebih dari sayang...
sigh~
hubby tau sayang..kenal sayang...
takde 1 pun sayang rahsiakan...
hmmm~
sokay la hubby~


sayang belajar terima semua ni..
walau sakit sangat sayang rasa...
hope hubby bahagia and happy selalu..


:')

23 orang mendoakan:

Gayahspears said...

mell :( gayah lagi teruk :( dia wat cam gayah da mati je :(

Mellyana Sara said...

urm....nape eh...jadi cmni...bila nak kita...lautan api sanggup direnangi...dah dpt kita...kene air panas skit...cawan die baling~ :(

Miss AZ said...

sabar la yea..
what goes around comes around..
satu hari, mereka pula akan terima balasannya..

MsErma said...

sabar la. mesti de hikmah nye. maybe Allah nak tunjuk yang die bkn la orang yg sesuai tuk kite..

Unknown said...

sedihnye bile orang yang kite sayang taknak dengar oenjelasan dari kite dulu. semata2 dah dengar dari orang len. ish.. xleh terima.

sad 4 u. =(

Mellyana Sara said...

amirah : sabar la ni..tapi cam down je...memang lahanat la sape yang bawak cerita tu... :(

Mellyana Sara said...

erma : urm.... :)

Mellyana Sara said...

kupas2 : dia tak tanya saya pape pun... :(

Gayahspears said...

mell cayunk sabar ya.. gayah pon tgh down nih :(

Mellyana Sara said...

urm.sedang cuba bersabar ni yank. :'(

mata xcantek dah...uwaaaaaaaa!

hamzah ian said...

SABAR2...

NIA said...

sabar ea mell.huhu

Mellyana Sara said...

hamzah : urm..sedang berusaha bersabar.

Mellyana Sara said...

sizuka : :'(

Puput. said...

sian dia..xpe org teraniaya doa dia dimakbul..sabar ek..^_^

Mellyana Sara said...

urm. :( maruah saya dipermainkan.

VanillaKrimSoda said...

dah kire salah satu dosa besar tu.. tuduh perempuan berzina tanpe saksi...

xpe2.. biar Tuhan je yg balas...

Durrani Zamri said...

kuang ajak nye siapa pitnah..
apa dia dapat>? adoii..

sabar ya mell....

Mellyana Sara said...

miyoki : urm....semoga dia diberikan petunjuk..

Mellyana Sara said...

bit zamri : thanks... :)

Unknown said...

sungguh puitis...

Gayahspears said...

degil!!! stop crying bebeh.. e mell nih.... tgk mata da bengkak :-w

Mellyana Sara said...

urm.cmne nak stop...x de button stop la dear. :P die ada button start je..

Duit Poket