CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, August 10, 2010

Ku Ingin Kamu

"Mellyanasara...thanks sbb mengisi kekosongan hati ini...walaupon ia mungkin hny seketika...tp... sy nk awk igt smpi bile2..."


awak tau
menangis saat saya baca status awak ni
saya tak sangka sejauh ini awak hargai saya
sebab tu saya kata macam nak amik award

kan saya dah janji dengan awak
saya akan selalu ada dengan awak
saya akan selalu temani awak
saya akan selalu bersama awak
selama mana awak ingin saya selalu dengan awak
saya takkan pernah tinggalkan awak
itu janji saya pada awak

saya nak awak lalui hari-hari mendatang
dengan senyuman awak
dengan tawa awak
saya taknak awak sedih lagi
saya taknak awak menangis lagi

saya tak tau sejak bila saya sayang awak
tapi saya tau sayang tu dah ada dalam hati saya
saya tak harap awak menyayangi saya
macam mana saya sayangkan awak
cukup bila saya mampu buat awak gembira

:')

janji dengan saya
jaga diri baik-baik ya
makan ubat ikut masa
itu je saya harapkan dari awak
saya nak awak ada dengan saya selalu

lagu ni untuk awak...
;')





ku ingin engkau menjadi milik ku
aku akan mencintaimu mengajamu
selama hidupku

dan aku kan berjanji 
hanya kaulah yang ku sayangi
ku akan setia di sini menemani

*saya tau awak baca.senyum ya awak.sebab saya suka tengok awak senyum..*


5 orang mendoakan:

aku_gayahspears said...

wah mell.. berbunga cinta mekar kembali... auchh.. :"> gampang tumpang hepy :)semoga berkekalan ya.. amin [-o<

♥ miss anna ♥ said...

like lagu nih :) best sgt..

Camellia said...

gayah : hee~ berbunga skit je. :P

Camellia said...

gayah : hee~ berbunga skit je. :P

Camellia said...

miss ana : best sgt! :)

Duit Poket