CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Monday, August 16, 2010

maaf

awangan indah sering dicantas rakus

oleh mimpi ngeri yang menjelma sesaat

aku benci itu!

fisik palsu itu sering menggugat 
ketenteraman jiwa kosongku
kenapa harus mengganggu ya?

hei!

kamu tahu kamu itu aku bencikan?
tak perlu tonjolkan susuk palsu itu lagi
jelek tau!

pergi jauh karna aku tidak ingin
memandang walau hanya si hitam bayangan kamu
karna itu lebih hina dari kamu!

benci!

koklusi sudah aku hadiahkan
masih tidak mahu cuba semat di akal?
lalu mahu di guna alasan apa agar kamu
faham yang kamu itu sudah lama
aku pinggirkan?

usai sudah bicara lancang
kamu pergi
bila hujan turun renyai
kamu ke mari

untuk apa?

di saat hati sudah kosong
sudah tidak ada punya apa 
kamu mahu menanyakan lagi?

mahu aku ajar dengan kaki?

...

emosi menggangu sesuatu yang sukar di kawal.maaf.



0 orang mendoakan:

Duit Poket