CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Monday, August 9, 2010

saya akan

Awak istimewa di mata saya
awak satu dalam sejuta yang ada
awak yang pertama antara mereka
awak raja di hati saya

kekurangan awak itu kelebihan bagi saya
kegembiraan awak kebahagian bagi saya
kesedihan awak penderitaan untuk saya
kesakitan awak keperitan untuk saya

tangisan awak itu kekalahan saya
kekecewaaan awak itu ketandusan saya

saya harap yang satu saat nanti
awak akan sedar betapa awak
begitu bermakna bagi saya
walau tidak saya bagi awak

pertemuan yang singkat itu
telah merapatkan saya dengan awak
saya tak tau kenapa awak melekat di hati saya
malah saya keliru siapa awak pada saya
yang saya sedar dan saya tau
saya sayang awak

jangan persoalkan saya sayang sebagaimana
saya tiada jawapan

saya harap awak kuat untuk meneruskan hidup
kalau bukan untuk saya
tapi untuk diri awak
walau apa pun yang berlaku
saya akan tetap nantikan awak
sebagaimana saya pernah menantikan dia
5 tahun lalu...

saya akan....


Duit Poket