CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Thursday, August 19, 2010

Tuhan, kuatkanlah aku!

hmmm~


kesihatan semakin merundum...
pagi-pagi rasa cam sihat...
sat g bila dah mandi, dok tengok tv jap...
pastu mula cam pusing2...
berjalan pun nak kene pegang dinding
oh ho~ saya tau tekanan darah saya rendah...
tapi bila panas...kepala sakit~
migrain plak~


tak campur demam seminggu sekali lagi
mujur demam x teruk
panas-panas cam tu je
lepas sehari dua oke la


urm


sian sape kawen ngan saya
bini selalu sakit-sakit camni
:)


harap keadaan ni tak lama
saya rindu diri saya yang dulu
ni kadang2 naik bus travel g kelas
rasa nak muntah bagai


hmmm~


saya ni susahkan orang je kan?

0 orang mendoakan:

Duit Poket