CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Wednesday, September 22, 2010

Adik Beradik Berblog

baca tajuk pun dah tau kan mell nak cite ape. hee! kalau nak tau, mell berblog sebab adik mell ni la~ tengok blog dia masa tu smart je~ last2 mell pun create 1~ masa memula buat just untuk kawan-kawa rapat je. diorang je yang selalu jenguk blog mell. tapi lepas 6 bulan, baru mell start berblog. tu pun sebab nengok si AbgFeroz ni berblog.dia le orang yang banyak kasik tunjuk ajar ngan ilmu-ilmu berblog ni.~

so, balik pada tajuk asal. meh mell kenalkan ngan adik mell ye. 


ni la blog dia


ada orang tanya kenapa mel?
saya mell dan dia mel
saya mell sebab ia nama saya dan dia mel sebab dia comel
boleh ke?
hahaha!

blog ni macam tempat kami meluahkan perasaan. kadang kala ada benda yang mell dan dia tak boleh kongsi sama kan? men talks~ tapi kadang-kadang dia akan cari mell gak. sebab dia takde abang. adik mell suka buat lagu. and kat dalam ni dia masukkan segala lirik-lirik yang dia buat. and ade quote ngan poem yang di buat gak~ *bakat kami dari ayahanda*


hah!
yang ni kenal kan?
tempat saya meroyan sesorang
hikhik~

part saya tak yah cite panjang lebar la kot
;)
korang mesti dah tau kan



p/s : kalau rajin jenguk2 la blog budak atas saya ni~ hee!


Duit Poket