CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Monday, September 27, 2010

sukar

dalam hidup ada waktunya
aku mencuba sedaya
agar aku mampu buat manusia lain
gembira waktu bersama aku
aku korbankan segala rasa aku
aku ketepikan perasaan aku
aku abaikan semua


tapi aku ini cuma manusia biasa


ada waktu hatiku terguris juga
ada waktu aku tahu berkecil hati juga
ada waktu aku menangis kerana sesuatu


jangan risau
aku bukan minta perhatian kamu
sedikit pun tidak aku mahu
cuma ini ruangan aku
dan aku butuh ruangan ini
untuk dengarkan isi hati aku


kerana bagi aku


tak semua manusia yang mahu dengar
apa yang kita rasa tapi
semua manusia mahu kita dengar
apa mereka rasa


aku tak mahu kamu dengar apa rasa aku
sedikit pun aku tidak perlu


:)

0 orang mendoakan:

Duit Poket