CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Saturday, October 9, 2010

Hujan



bulan kini suram
awan kini mendung
hujan bakalan turun
bila-bila saja dan pastinya
dengan sangat lebat


kalau kita menari dalam hujan
dalam gelapnya suasana
tiada yang tahu kita menangis bukan


justeru itu
aku mahu menari di sana
dengan melodi aku sendiri
ke sana ke sini
hingga aku letih dan berhenti


biarkan aku menari sendiri
tak usah menemani aku
sebab itu buat aku bebas


izinkan aku menari ya
menari yang cuma aku yang tahu








" hanya dirimu yang bisa membuatku tenang
tanpa dirimu aku merasa hilang dan sepi "

4 orang mendoakan:

lan_ax said...

nice song..
http://www.duitlama2u.blogspot.com/

Mellyana Sara said...

;)

Syifa Alshah (wutwut) said...

dah tak boleh ada rasa itu untuk jangka masa panjang buat diriku. :')

Mellyana Sara said...

rasa itu ada tapi terlindung. carilah.

Duit Poket