CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Thursday, November 11, 2010

Aleeya Maisara @ Mellyana Sara

pernah dengar poem ni? dalam poem ni ada kata,


"Bisik ku pada bulan, kembalikan temanku, kekasihku, syurgaku. Tanpa dia malam menemaniku, sepi memelukku. Malam jangan biar siang, biar alam ini kelam,biar ia sepi sepertiku."

Aleeya Maisara dari masa silam aku. Diberi oleh bintang yang telah pergi buat selamanya. Tuhan lebih menyayanginya. 

Dan Mellyana Sara, Mellyana itu nama aku sendiri sementara Sara itu, aku tak mampu untuk tinggalkan. Biarlah aku jadi Mellyana Sara.

so kepada Anonymous, jika kau jadi aku, mahu teruskan dengan yang lama yang bagimu berpijak di bumi nyata atau menjadi diri kau sendiri yang tetap begini?

jangan menilai aku dengan begitu kawan. aku masih berpijak di bumi nyata. belum terbang jauh lagi. tak ada beza apa nama aku guna sebab aku orang yang sama. =) 

aku cuma ingin dunia baru aku lebih ceria. hampir 5 lima tahun aku bawa cinta aku pada dia...walau di saat aku pernah dicintai dan mencintai lelaki lain dulu, namun cinta aku pada bintang tak pernah padam. tapi selepas itu aku sedar yang aku tak boleh terus menoleh belakang lagi. biar aku simpan kenangan cinta aku dan bintang dalam-dalam hati aku. begitu juga dengan Aleeya Maisara. 

jelas bukan? =)

3 orang mendoakan:

Bally Da Shoe said...

Pnah dengar poem ni... crita indon kan...

kalo yg dkatakan jodoh itu pasti akan bertaut jua nantinya... usah susahkn hati memikirkan perkara ini. Apa yang udah dilalui itu pastinya perasa hidup...ada yg mani...ada yang pahit, tapi semua ada nilaiannya... =) keep it up... suka membaca disini walaupn x mengomen... hihi

Mellyana Sara said...

thanks. ;) poem ni dari cite Sepi...
saya sekadar menjawab apa yang Anonymous tu tanya...cuma sy tahu kenapa Mellyana Sara dan bukan Aleeya Maisara..

btw...thanks sudi jenguk sini. ;)

Bally Da Shoe said...

owh crita tu...hmm... huhu nanti sy jenguk2 lagi yah... (^^,)y

Duit Poket