CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, November 9, 2010

Awak & Saya


















sayang
terima kasih kerna peluang kedua
saya janji saya berubah 
tak mahu seperti dulu
saya tahu dulu saya yang khilaf
terima kasih sebab sudi memaafkan saya

terasa lain waktu awak takde hari tu
separuh dari saya turut hilang
dan saya takkan benarkan 
benda sama berulang lagi

terima kasih kembali cahaya yang hilang
terima kasih kembali membawa pelangi indah
terima kasih untuk kerlipan bintang
terima kasih buat cahaya bulan

sayang saya pada awak
tak pernah berubah sikit pun
dan saya rasa awak tau tu kan?


Sang Pencinta
i love you so much!


=)

terima kasih buat segalanya!


*saya di sini masih di sini akan selalu menanti*


2 orang mendoakan:

Anonymous said...

upss.. where's aleeya maisara? want her back.. again.. :( aleeya maisara yg lebih berpijak di bumi nyata...

Mellyana Sara said...

Aleeya Maisara & Mellyana Sara ada kisah tersendiri. =)

Duit Poket