CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, November 2, 2010

Because Of You ( in malay)

dah lama tak wat keje ni~ jom tengok hasil dia~ =)


* * * * * * * * * * * * * * * * 

saya takkan lakukan kesilapan sama yang awak lakukan
saya takkan benarkan ia berlaku
kerana hati saya sudah terlalu sengsara
saya tidak akan kecewakan awak
kesusahan yang awak lalui
saya telah dididik dengan kesusahan itu
dan saya takkan benarkan ia pergi sejauh itu

kerana awak
saya tidak pernah menyimpang dari yang sepatutnya
kerana awak
saya sering berhati kerana tidak ingin terluka
kerana awak
sukar untuk saya percaya diri sendiri dan orang lain
saya takut

saya hilang arah
dan ia tidak lama selepas awak mengatakannya
saya tidak boleh menangis
kerana saya lihat kelemahan itu pada mata awak
saya terpaksa berpura-pura
tersenyum dan ketawa setiap hari
hati saya tak mungkin berhenti
apabila ianya tak mungkin akan bermula semula

saya lihat kekalahan awak
saya dengar tangisan awak saat awak tidur
saya masih muda ketika itu
awak seharusnya tahu bagaimana mendidik saya
awak tak pernah fikirkan tentang orang lain
fikir hanya tentang kesakitan awak
dan hari ini saya menangis di tengah pekat malam
untuk benda bodoh seperti ini




kerana awak
kerana awak



ni antara lagu feveret mell dulu
until now pun

=)


0 orang mendoakan:

Duit Poket