CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, November 16, 2010

Itu Ke Kawan?

hai! ;)


meh sini dekat sikit sebab ada benda nak share. bagi setengah orang maybe personal tapi bagi mell tak kot sebab mell taknak orang lain kene cam mell kene. ;)

korang ada kawan? kawan baik. terus terang mell g tau mell susah nak lekat ngan seseorang sebagai kawan baik. sangat susah. seumur hidup mell rasanya sorang je kot kawan baik mell ada...skunk dia kat UIA. dia je la kawan yang terbaik. 

dari sekolah lagi mell susah nak caya orang. lagi-lagi kawan. sebab, tiap kali mell share something sat g benda tu tersebar cam virus. 

mama kata, takde kawan tak mati. ;) and betul. mell hidup pun even takde kawan. 

tahlah. kalau yang memang follow mell dah lama mesti penah nampak banner ni...



betulkan? kita boleh dengar apa saja orang cerita. semuanya. tapi...kadang2 manusia ni lupa yang boleh dengar dengan baik tak semestinya boleh menasihati juga dengan baik.hmmm~ 

kadang-kadang orang tu baru kenal kita tak sampai setahun sudah mula menilai kita. ;) takpe. mell dah lali. tapi, mell nasihatkan dia kenali mell seadanya...jangan cuma nampak yang tersurat, cari yang tersirat. kalau mell boleh lakukan benda tu pada mereka kenapa tidak pada mell. :)

takpelah. mell bahagia je walau sorang-sorang. mell ada adik lelaki yang memahami...ibu yang penyayang dan ayah yang romantik.dah cukup.

JUGA SANG PENCINTA UNTUK MELENGKAPI.

maaf, guna huruf besar. biar terang sikit kalau dia terbaca. :)

p/s : dulu dia ko benci, skunk dia ko gilakan. dulu aku ko sayang, sekarang aku ko katakan belakang. ko memang terbaik kawan. :)

0 orang mendoakan:

Duit Poket