CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Monday, November 8, 2010

Kusut

hmmm....hari ni aku bangun pukul 8 lebih. bangun je macam biasa mandi kemudian breakfast. lepas tu terus duduk kat meja study and bukak buku. memula aku bukak buku Pengajian Am. semak jawapan-jawapan past year question yang aku buat.aku down gila sebab dr banyak2 soklan aku cuma betul separuh. benda tu terus spoil mood aku.

dah siap semak aku bukak buku past year question Pengajian Perniagaan. aku selak satu satu muka surat. tapi takde rasa nak baca. yang aku tau jiwa aku kacau. aku tak tau kenapa.

lagi dekat tarikh peperiksaan lagi aku rasa lain macam. aku tak pernah macam ni. maybe aku takut nak amik exam sebab takut benda lama jadi lagi. aku dah janji dengan mama ngan ayah nak score untuk yang ni. paling2 cgpa aku 3.0 ke atas. aku takut benda tu aku tak mampu capai. serius aku rasa kusut.

ayah kata, sebaik-sebaik doa adalah dari doa yang kita mohon sendiri. itu lebih baik. aku tidak pernah putus berdoa pada Tuhan supaya masa hari peperiksaan aku tenang. tapi aku tak tau kenapa hari ni semua seperti tak kene. aku rasa kusut.

apa perlu aku buat ya? aku nak laut....aku cuma nak duduk di gigi pantai dan lihat terbenam matahari. aku tau lepas dari itu hati aku mesti lapang. setiap kali aku kusut seperti sekarang aku merenung ciptaan Tuhan. sebab di situ terletak kebesaran Illahi. rumah aku dengan genting hanya sejam perjalanan dan memang dari rumah boleh nampak genting dengan sangat jelas. pagi-pagi aku dapat lihat kabus lihat hijau bukit bukau..tapi..aku mahu laut~

ayah, bonda...boleh tak bawak saya ke laut minggu ni?


0 orang mendoakan:

Duit Poket