CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Monday, January 31, 2011

Bila Aku Ingin Bersuara 5

awak yang saya rindui ;


kosong
itu saya rasa
saya tak tau kenapa hati saya begini
mencuba cari pengganti
namun tiada sepersis awak
tiada 1


pernah saya kata
awak memang tak romantik
tapi bila awak romantik
saya boleh jadi angau
dan saya jumpa semuanya
romantik tak kira masa
itu annoying pada saya


sebulan tanpa awak
tanpa suara awak
tanpa tawa awak
tanpa dengar bebelan awak
jerit pekik awak marahkan saya


saya rindu...


saya doakan kesejahteraan awak
semoga kesihatan awak stabil
dan semoga awak semakin tabah 
jalani hidup awak


saya yang merindu ,


mellyana_sara





p/s : bantu aku kikis rasa cinta ini...sungguh! ia derita bagiku...

9 orang mendoakan:

fyzi said...

mula buat bz kan diri supaya dapat melupai dia..
bangun dari jatuh...
percaya pada diri sendiri...
nasihat kn hati supaya boleh bangun dari jatuh

Mellyana Sara said...

:)

fyzi said...

try tau...
jgn putus asa
hanya allah yg tau...

p/s-pernah melaui saat mcm & masih skrg masih mbgn kn diri sendiri...

Mellyana Sara said...

jangan risau. saya masih tabah. :)

Anonymous said...

kenapa mesti rindukan org yang terjerit pekik marahkan awak? kalau saya, pergi mampos lah.

Mellyana Sara said...

kenapa? cuma saya yang tau kenapa dan rasanya kalau nak diterangkan...sukar untuk orang lain faham. :)

Anonymous said...

kalau syg dia kenapa mesti dedahkan keburukannya.

Anonymous said...

kalau syg dia kenapa mesti dedahkan keburukannya.

Mellyana Sara said...

:)

Duit Poket