CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Wednesday, January 5, 2011

Kebahagiaan Dalam Perpisahan


embun pun takkan mampu menyubur sekuntum bunga yang layu pada musim luruh
yang dulunya mekar di sinar suria bila sudah kering pasti akan gugur

seperti cinta kita yang jelas ternyata semakin lama oh semakin renggang
menimbulkan tanya apa mungkin kita temu kebahagiaan dalam perpisahan



* tiba-tiba rindu awak. sangat-sangat. tapi saya tahu awak dah semakin jauh dari saya.
tak mungkin saya capai lagi. segala kenangan indah kita saya simpan dalam hati. 
walau sekejap tapi saya akan sampai bebila. *

 .: saya sayang awak dan saya tak pernah bohong tentang itu :.


4 orang mendoakan:

NuSaNa NoSa 91 said...

waaaaaa~ lagu ni mmg sedey.. ni keen makin emo nih.. huk3~ T__T

Mellyana Sara said...

urm. :'(

Gayahspears said...

mell... dia pasti dapat mersai kasih sayang kamo.. yakinlah...

Mellyana Sara said...

:') itu doa aku hari-hari.

Duit Poket