CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Saturday, January 1, 2011

Terpikat oh!


tadi kan mell jejalan kat FB
pastu mell click fan page bola sepak malaysia
sekali ada 1 mamat ni post link die
pasal game hari tu
then tangan ni pun click la blog dia
 nak tau mell jumpa apa?

lagu!!!!

hee~ mell kan gila lagu skit
tapi lagu ni menarik bagi mell

sangat-sangat

mamat ni kata dia rajin tukar lagu
so for those yang memang tak leh hidup tanpa muzik cam mell
leh la jengan blog die


 ni video die




Aku takkan lelah menunggu
Hingga waktu ajal menjemputku
Takkan pernah ada sesalku untuk menunggumu


Aku harus tetap menunggu
Hingga nanti aku berbaring
Sampai mati aku akan tetap menunggumu

Reff:

Ingin ku gapai bulan dan ku petik bintang
Ingin ku berikan semua hanya untukmu
Agar kau tahu besarnya cintaku kepada dirimu


Ku ingin kau tahu tentang perasaanku
Ku ingin kau tahu besar cinta padamu
Ingin ku berikan sisa waktuku
Dan sisa umurku sampai mati


Aku harus tetap menunggu
Hingga nanti aku berbaring
Sampai mati aku akan tetap akan tetap menunggumu

Repeat Reff :

( mell dah jatuh hati ngan lagu ni! lirik die seyes sentuh hati mell....kalau saja mell sempat bagi dia lagu ni dulu...mesti dia akan faham betapa dia bermakna dalam hidup mell...tapi dah terlambatkan...? )

2 orang mendoakan:

Unknown said...

wah..terpikatlah dengan....




lirik dia..lalalala~~

Mellyana Sara said...

hahahah! ingat saya tadi. :P

Duit Poket