CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Wednesday, February 23, 2011

It's 2 Months


2 bulan tanpa kamu
masih cuba membiasakan diri
cuba cuba cuba

meski berat 
tapi akan terus mencuba

semoga awak bahagia selalu
saya rindu awak selalu

- tak peduli apa manusia lain mahu kata ; ini hati saya rasa saya jadi terpulang ke saya ; 
jika pernah mencintai pasti tahu apa rasanya saya sekarang bukan? ; justeru usah pertikaikan apa-apa lagi .

ada 1 soalan bodoh pernah ditanya ke saya. begini bunyinya ;

" Jika mahu mencari pasangan, lelaki bagaimana yang awak nak? "

ini jawapan untuk soalan bodoh tu ;

" yang seperti dia. dia yang matang, yang tak romantik, yang tak berayat manis, yang tegas, yang tahu apa mahunya, yang penyayang, yang sorok rasa hati, yang . . .  yang . . . . banyak kalau nak disenarai. kesimpulannya, yang seperti dia. " 

katakanlah apa saja
ia hati saya
jadi
terpulang ke saya bukan? 



0 orang mendoakan:

Duit Poket