CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Wednesday, March 30, 2011

Bila Aku Ingin Bersuara 6

Tahu tak apa rasa
bila dikatakan seperti itu
di depan dia


saya juga ada maruah


:'(


kadangkala saya tak rasa awak sayang saya
saya kadangkadang tak rasa awak selalu ada untuk saya


bukan saya minta jadi sebegitu
awak ingat ada ke manusia yang minta
takdirnya jadi macam yang saya rasa


takde!


:'(


sudahlah


saya ubah fikiran
saya dah letih dah
dah tak larat
dah down
sangat down
down
down
down


biarlah dia yang sambung dan tunaikan impian awak
biar dia


tak lama je saya nak dok sini
tak lama lagi saya pun akan keluar dari sini
bawa diri jauh jauh dari awak
jauh dari awak


walau hanya saya permata bernilai yang awak ada
awak tak pernah hargai saya
tak tak
ini jujur rasa hati saya
awak tak pernah hargai saya
lansung tak


saat saya dijulang
mata awak tak pernah lihat saya
saat saya jatuh
awak buat saya jatuh sangat teruk


saya akan ingat rasa ini awak
akan ingat


Terima kasih untuk itu.


:'(


p/s : ditaip dengan juraian air mata lagi. rasa sedih ni tak tau nak campak mana. saya rasa terseksa dengan rasa ni. sangat terseksa. TUHAN, tolong kurang derita hati ini. :'(

2 orang mendoakan:

Cik Jari said...

bersabarlah sayang....

fyziviruss said...

sangat faham situasi begini

Duit Poket