CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Thursday, May 5, 2011

Lelaki Itu

Pernah tak korang ada rasa something pada kawan korang? Cam rasa bunga-bunga. Sehari tak dengar suara tak sah. Pernah tak? Well, tu yang aku rasa. Ekceli aku tak tahu benda ini baik atau tak tapi aku happy dengan apa aku rasa.

Lepas aku ngan Sang Pencinta, seyes hati aku kosong. Sunyi tak yah cakap. Even relationship aku dulu on off, tapi itu dah cukup bagi aku. Cuma, bila kami putus, aku rasa kehilangan. Harapan aku pada dia memang tinggi. Tapi aku tak salahkan dia. Ini semua salah aku sendiri.

Hmmm~

Pasal someone yang dah usik hati aku..aku tak tahu dia rasa tak cam aku rasa. Dia lain. Dia tak pernah cakap romantik ngan aku. Tak pernah cakap yang tak elok. Dia tahu limit dia. Dia ada segala ciri yang aku suka. Dia buat aku rasa selesa bila dengan dia. Dan yang penting dia respect aku. Cuma masalahnya, aku tak tahu status dia. Bila aku tanya, dia memain. :)

Tapikan, tak salahkan kalau kita sayang someone even dia tak pernah tahu? 



0 orang mendoakan:

Duit Poket